TOPdesk koppelen met Simplicate
Gebruik je TOPdesk en Simplicate? En ben je het dubbel invoeren van gegevens zat? Wil je foutloos data overzetten van TOPdesk naar Simplicate, of andersom? Wij helpen jou met het koppelen van systemen om jullie werkprocessen te verbeteren, fouten te voorkomen en handmatig werk te automatiseren.
Onze koppelingen zijn te configureren in het KoppelHet platform; ons eigen gebruiksvriendelijke platform die je helpt bij het instellen, monitoren en beveiligen van je koppelingen met TOPdesk en Simplicate.
- Automatiseer je bedrijfsprocessen
- Voorkom fouten en dubbele invoer
- Maximaal beveiligd
- Alle systemen in één koppel platform
Zullen we TOPdesk en Simplicate voor jullie koppelen?
Neem contact op om een prijs op te vragen voor de koppeling tussen TOPdesk en Simplicate.
- Configuratie op maat
- Verzekerd van een stabiele koppeling met onderhoudscontract
- Wij denken met je mee en geven advies voor jouw situatie en processen
0342 793 255
Tevreden klanten
Onder andere deze tevreden klanten gingen je voor.
TOPdesk en Simplicate, gekoppeld door KoppelHet
Het koppelen van systemen raakt verschillende processen en afdelingen. Wanneer je bijvoorbeeld een koppeling maakt tussen TOPdesk en Simplicate wil je niet alleen verzekerd zijn van een goed werkende koppeling, maar ook een partner die met je meedenkt. Daarom staat er bij KoppelHet altijd een integratie consultant voor je klaar die meedenkt en adviseert voor jouw situatie. Dankzij onze ervaring bij verschillende organisaties, zowel groot als klein, kunnen we elk systeem koppelen en jouw processen automatiseren.
Je data veilig en versleuteld
Al het data-verkeer tussen jouw systemen is versleuteld en we slaan geen onnodige gegevens op. Bij het implementeren van koppelingen houden we rekening met industrie-standaarden op het gebied van informatiebeveiliging zoals de OWASP Top 10 API security risks.
Inzicht en beheer
In het KoppelHet platform hou je overzicht over lopende integraties, je kunt zelf instellingen en mapping aanpassen.
Mocht je ergens vragen over hebben kun je via het platform in seconden een support-ticket aanmaken zodat we met je mee kunnen kijken.
Standaard processen
We hebben ruime ervaring met allerlei processen binnen het bedrijfsleven. Daardoor hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden maar baseren we je koppelingen op onze bewezen oplossingen.
De mogelijkheden van TOPdesk en Simplicate
Simplicate
Simplicate is CRM- en projectsoftware die veel wordt gebruikt door zakelijke dienstverleners zoals in de accountancy, door digital agencies en door architecten. Door Simplicate te koppelen aan de andere systemen die je gebruikt zorg je voor een geautomatiseerde en gestroomlijnde bedrijfsvoering. KoppelHet is jouw partner voor Simplicate koppelingen.
Waarom zou je Simplicate koppelen?
Simnplicate positioneert zichzelf als centrale oplossing, maar naast Simplicate maken veel organisatie gebruik van allerlei andere tools voor bijvoorbeeld: HRM, ERP of CRM. Wanneer je naast Simplicate gebruik maakt van andere tools kan het veel efficiëntie opleveren om deze te koppelen aan Simplicate.
Voorbeelden van enkele koppelingen met Simplicate
- Koppel Simplicate aan je HR-syteem. Door Simplicate te koppelen aan je HR-systeem kun je gemakkelijk medewerkers synchroniseren tussen beide systemen en bijvoorbeeld de salarisadministratie automatiseren.
- Koppel Simplicate aan je ERP-systeem. Wanneer je Simplicate gebruikt als projecten systeem kan het veel voordeel hebben om deze te koppelen met je ERP-systeem. Zo kun je bijvoorbeeld projecten, klanten, uren, facturen en nog veel meer synchroniseren of automatisch aanmaken in het ERP-systeem.
- Koppel Simplicate aan je CRM-systeem. Als je naast Simplicate gebruikmaakt van een CRM-systeem dan levert het veel efficiëntie op om deze te koppelen. Wanneer je namelijk een lead (of deal) converteert naar een klant wil je dat deze (inclusief alle informatie) ook in Simplicate beschikbaar wordt. Door je CRM te koppelen aan Simplicate maak je automatisch nieuwe klanten inclusief contactpersonen aan in jouw CRM. Bekijk bijvoorbeeld onze HubSpot – Simplicate koppeling voor de mogelijkheden.
Hoe koppel ik met Simplicate?
Naast de standaard koppelingen in de Simplicate marketplace kunnen we Simplicate via de API ook koppelen met elke andere applicatie. Passend bij jouw bedrijfsproces, veilig en op maat.
Neem contact met op met ons en één van onze integratie specialisten helpt je graag verder.
Om Simplicate aan TOPdesk te koppelen, volg je de volgende stappen:
- Vraag een installatie aan via de knop bovenaan deze pagina
- Vertel ons welke gegevens je wilt koppelen
- Maak een account voor ons aan in Simplicate en TOPdesk
- Wij configureren de standaard koppeling voor je of maken een voorstel voor een koppeling op maat
Door Simplicate met TOPdesk te koppelen, profiteer je van voordelen zoals:
- Automatische synchronisatie van je gegevens tussen Simplicate en TOPdesk.
- Bespaar tijd en verminder fouten door handmatige invoer te elimineren.
- Verbeterde rapportage en inzicht in je bedrijfsprestaties.
Ja, je kunt je bestaande data van Simplicate importeren naar TOPdesk. Afhankelijk van hoe jouw software is ingericht kunnen wij dit voor je verzorgen. Neem daarvoor contact met ons op.
De installatiekosten van de koppeling tussen TOPdesk en Simplicate zijn op aanvraag. Voor alle mogelijkheden en een configuratie voor jouw bedrijf; neem contact met ons op. Lees hier meer over de prijzen van KoppelHet integraties.
Voor iedere koppeling rekenen we maandelijkse kosten en een eenmalig bedrag. We vinden het belangrijk om de tijd te nemen om ervoor te zorgen dat iedere koppeling 100% past bij jouw organisatie. We rekenen dan ook een eenmalig bedrag zodat wij de inrichting voor onze rekening kunnen nemen. Je hoeft dus ook niets zelf in te richten aan deze koppeling; dat doen wij voor je.
De maandelijkse kosten zijn zodat wij kosteloos updates en onderhoud uit kunnen voeren, je vragen kunnen beantwoorden en je koppeling veilig op ons platform kunnen draaien.
TOPdesk
TOPdesk is service management software. Of wel helpdesk of servicedesk software. Het wordt gebruikt voor onder meer IT-processen, facilitaire diensten en HR-processen.
Voor wie is TOPdesk?
TOPdesk richt zich met name op organisaties in het midden- en grootbedrijf en non-profitorganisaties zoals zorg, hoger onderwijs en overheid. Typische organisaties die TOPdesk gebruiken zijn onder meer transavia, het Prinses Maxima Centrum en diverse waterschappen.
Waarvoor kun je TOPdesk gebruiken?
Je kunt TOPdesk gebruiken om overzicht te houden in taken (bijvoorbeeld IT-tickets of verhuistaken), kennisbeheer (het aanleggen van een kennisbank met artikelinformatie voor bijvoorbeeld een webshop), selfservice (bijvoorbeeld het aanvragen van een laptop of een reparatieverzoek van een koffieapparaat) en asset management (om overzicht te houden in je assets, bijvoorbeeld laptops, bedrijfskleding, etc.)
Waarmee kun je TOPdesk koppelen?
Via de TOPdesk API kunnen we TOPdesk koppelen met ieder softwarepakket dat je maar wenst. Denk aan je HR-systeem (AFAS, VismaRaet), onderteken software (ValidSign), documentbeheer software (PandaDoc, OneFlow) of BI-software (PowerBI).
Benieuwd naar de mogelijkheden om TOPdesk te koppelen met Simplicate ?
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, we helpen je graag verder!
Andere koppelingen met Simplicate
Iets anders koppelen met Simplicate? Dat kan natuurlijk ook! Neem daarvoor even contact met ons op via: 0342 793 255 of [email protected]