Active Directory (AD) koppelen met Tribe CRM
Gebruik je Active Directory (AD) en Tribe CRM? En ben je het dubbel invoeren van gegevens zat? Wil je foutloos data overzetten van Active Directory (AD) naar Tribe CRM, of andersom? Wij helpen jou met het koppelen van systemen om jullie werkprocessen te verbeteren, fouten te voorkomen en handmatig werk te automatiseren.
Onze koppelingen zijn te configureren in het KoppelHet platform; ons eigen gebruiksvriendelijke platform die je helpt bij het instellen, monitoren en beveiligen van je koppelingen met Active Directory (AD) en Tribe CRM.
- Automatiseer je bedrijfsprocessen
- Voorkom fouten en dubbele invoer
- Maximaal beveiligd
- Alle systemen in één koppel platform
Zullen we Active Directory (AD) en Tribe CRM voor jullie koppelen?
Neem contact op om een prijs op te vragen voor de koppeling tussen Active Directory (AD) en Tribe CRM.
- Configuratie op maat
- Verzekerd van een stabiele koppeling met onderhoudscontract
- Wij denken met je mee en geven advies voor jouw situatie en processen
0342 793 255
Tevreden klanten
Onder andere deze tevreden klanten gingen je voor.
Active Directory (AD) en Tribe CRM, gekoppeld door KoppelHet
Het koppelen van systemen raakt verschillende processen en afdelingen. Wanneer je bijvoorbeeld een koppeling maakt tussen Active Directory (AD) en Tribe CRM wil je niet alleen verzekerd zijn van een goed werkende koppeling, maar ook een partner die met je meedenkt. Daarom staat er bij KoppelHet altijd een integratie consultant voor je klaar die meedenkt en adviseert voor jouw situatie. Dankzij onze ervaring bij verschillende organisaties, zowel groot als klein, kunnen we elk systeem koppelen en jouw processen automatiseren.
Je data veilig en versleuteld
Al het data-verkeer tussen jouw systemen is versleuteld en we slaan geen onnodige gegevens op. Bij het implementeren van koppelingen houden we rekening met industrie-standaarden op het gebied van informatiebeveiliging zoals de OWASP Top 10 API security risks.
Inzicht en beheer
In het KoppelHet platform hou je overzicht over lopende integraties, je kunt zelf instellingen en mapping aanpassen.
Mocht je ergens vragen over hebben kun je via het platform in seconden een support-ticket aanmaken zodat we met je mee kunnen kijken.
Standaard processen
We hebben ruime ervaring met allerlei processen binnen het bedrijfsleven. Daardoor hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden maar baseren we je koppelingen op onze bewezen oplossingen.
De mogelijkheden van Active Directory (AD) en Tribe CRM
Tribe CRM
Tribe CRM is een geavanceerd platform voor klantrelatiebeheer dat uitblinkt in zijn flexibele koppelingen en integraties met andere systemen. Met naadloze integraties met e-mailplatforms kunnen gebruikers moeiteloos communicatie synchroniseren en bijhouden. Daarnaast biedt Tribe CRM integraties met populaire marketingtools, waardoor gegevens gemakkelijk kunnen worden uitgewisseld en geanalyseerd. De koppeling met projectmanagementsoftware stelt teams in staat om klantgerichte projecten efficiënt te beheren. Bovendien kunnen gebruikers via koppelingen met sociale media platforms klantinteracties over meerdere kanalen volgen en beheren. Met Tribe CRM hebben bedrijven toegang tot uitgebreide koppelingen en integraties om hun klantrelaties te optimaliseren en resultaten te verbeteren.
Om Tribe CRM aan Active Directory (AD) te koppelen, volg je de volgende stappen:
- Vraag een installatie aan via de knop bovenaan deze pagina
- Vertel ons welke gegevens je wilt koppelen
- Maak een account voor ons aan in Tribe CRM en Active Directory (AD)
- Wij configureren de standaard koppeling voor je of maken een voorstel voor een koppeling op maat
Door Tribe CRM met Active Directory (AD) te koppelen, profiteer je van voordelen zoals:
- Automatische synchronisatie van je gegevens tussen Tribe CRM en Active Directory (AD).
- Bespaar tijd en verminder fouten door handmatige invoer te elimineren.
- Verbeterde rapportage en inzicht in je bedrijfsprestaties.
Ja, je kunt je bestaande data van Tribe CRM importeren naar Active Directory (AD). Afhankelijk van hoe jouw software is ingericht kunnen wij dit voor je verzorgen. Neem daarvoor contact met ons op.
De installatiekosten van de koppeling tussen Active Directory (AD) en Tribe CRM zijn op aanvraag. Voor alle mogelijkheden en een configuratie voor jouw bedrijf; neem contact met ons op. Lees hier meer over de prijzen van KoppelHet integraties.
Voor iedere koppeling rekenen we maandelijkse kosten en een eenmalig bedrag. We vinden het belangrijk om de tijd te nemen om ervoor te zorgen dat iedere koppeling 100% past bij jouw organisatie. We rekenen dan ook een eenmalig bedrag zodat wij de inrichting voor onze rekening kunnen nemen. Je hoeft dus ook niets zelf in te richten aan deze koppeling; dat doen wij voor je.
De maandelijkse kosten zijn zodat wij kosteloos updates en onderhoud uit kunnen voeren, je vragen kunnen beantwoorden en je koppeling veilig op ons platform kunnen draaien.
Active Directory (AD)
Het beheren van gebruikersidentiteiten en toegang tot applicaties is een cruciaal aspect van IT-beheer. Veel bedrijven vertrouwen op Microsoft Active Directory (AD), een dienst ontwikkeld door Microsoft, om de toegang van werknemers tot bedrijfsmiddelen te beheren.
Met de opkomst van cloudtechnologieën zoals Microsoft Azure, biedt Azure Active Directory (Azure AD) een krachtige uitbreiding op de traditionele Active Directory. Azure AD is een cloudgebaseerde identiteits- en toegangsbeheeroplossing die naadloos kan worden geïntegreerd met verschillende systemen en apps.
Het kan zijn dat je als organisatie gebruik maakt van Entra ID (de nieuwe versie van Active Directory) of dat je Active Directory aan het uitfaseren bent. Ook hier kunnen we je als organisatie bij helpen.
Voordelen van het koppelen van Active Directory met andere systemen
Het integreren van Azure Active Directory met andere systemen en applicaties biedt veel voordelen voor jouw organisatie, zoals:
1. Eenvoudig toegangsbeheer voor alle medewerkers
Met Azure AD centraliseer je de toegang tot verschillende applicaties, waardoor IT-beheerders of applicatiebeheerders een eenvoudigere manier hebben om gebruikers toegang te geven tot bedrijfsmiddelen. Dit betekent dat werknemers met één set inloggegevens (Single Sign-On, SSO) toegang kunnen krijgen tot meerdere systemen, ongeacht of deze on-premise of in de cloud worden gehost. Deze oplossing vermindert de tijd die werknemers kwijt zijn aan inloggen en verlaagt de kans op zwakke wachtwoorden.
2. Verbeterde beveiliging
Door Active Directory te koppelen aan andere systemen, kun je als organisatie gebruikmaken van geavanceerde beveiligingsopties zoals Multi Factor Authentication en voorwaardelijke toegang. Voorwaardelijke toegang zorgt ervoor dat toegang tot gevoelige gegevens en applicaties worden beperkt op basis van locatie, apparaat, of andere risicofactoren. Dit vermindert het risico op ongeautoriseerde toegang en cyberaanvallen, met name voor externe werknemers en cloudapplicaties.
3. Kostenbesparing en efficiënter IT-beheer
Het beheren van meerdere inlogsystemen en applicaties kan veel tijd en kosten met zich meebrengen. Door het koppelen van verschillende systemen met Azure AD, kunnen bedrijven hun IT-beheer vereenvoudigen en efficiënter maken. Bovendien kunnen bedrijven besparen op hardwarekosten door hun infrastructuur naar de cloud te verplaatsen en hoeven ze minder te investeren in on-premise hardware.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor het koppelen van Active Directory?
Bij KoppelHet zijn we gespecialiseerd in de Microsoft Azure suite en hebben we veel ervaring met het koppelen en inrichten van Azure Active Directory en Entra ID. Neem voor alle mogelijkheden contact met ons op en een van onze specialisten helpt je graag verder!
Benieuwd naar de mogelijkheden om Active Directory (AD) te koppelen met Tribe CRM ?
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, we helpen je graag verder!
Andere koppelingen met Tribe CRM
Iets anders koppelen met Tribe CRM? Dat kan natuurlijk ook! Neem daarvoor even contact met ons op via: 0342 793 255 of [email protected]