TOPdesk koppelen met Microsoft Dynamics 365

Gebruik je TOPdesk en Microsoft Dynamics 365? En ben je het dubbel invoeren van gegevens zat? Wil je foutloos data overzetten van TOPdesk naar Microsoft Dynamics 365, of andersom? Wij helpen jou met het koppelen van systemen om jullie werkprocessen te verbeteren, fouten te voorkomen en handmatig werk te automatiseren.
Onze koppelingen zijn te configureren in het KoppelHet platform; ons eigen gebruiksvriendelijke platform die je helpt bij het instellen, monitoren en beveiligen van je koppelingen met TOPdesk en Microsoft Dynamics 365.

Zullen we TOPdesk en Microsoft Dynamics 365 voor jullie koppelen?

Neem contact op om een prijs op te vragen voor de koppeling tussen TOPdesk en Microsoft Dynamics 365.

Tevreden klanten

Onder andere deze tevreden klanten gingen je voor.

Provincie Noord-Brabant KoppelHet

TOPdesk en Microsoft Dynamics 365, gekoppeld door KoppelHet

Het koppelen van systemen raakt verschillende processen en afdelingen. Wanneer je bijvoorbeeld een koppeling maakt tussen TOPdesk en Microsoft Dynamics 365 wil je niet alleen verzekerd zijn van een goed werkende koppeling, maar ook een partner die met je meedenkt. Daarom staat er bij KoppelHet altijd een integratie consultant voor je klaar die meedenkt en adviseert voor jouw situatie.  Dankzij onze ervaring bij verschillende organisaties, zowel groot als klein, kunnen we elk systeem koppelen en jouw processen automatiseren.

Je data veilig en versleuteld

Al het data-verkeer tussen jouw systemen is versleuteld en we slaan geen onnodige gegevens op. Bij het implementeren van koppelingen houden we rekening met industrie-standaarden op het gebied van informatiebeveiliging zoals de OWASP Top 10 API security risks.

Inzicht en beheer

In het KoppelHet platform hou je overzicht over lopende integraties, je kunt zelf instellingen en mapping aanpassen.
Mocht je ergens vragen over hebben kun je via het platform in seconden een support-ticket aanmaken zodat we met je mee kunnen kijken.

Frame 6

Standaard processen

We hebben ruime ervaring met allerlei processen binnen het bedrijfsleven. Daardoor hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden maar baseren we je koppelingen op onze bewezen oplossingen.

De mogelijkheden van TOPdesk en Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 biedt cloudgebaseerde bedrijfsoplossingen voor diverse sectoren, waaronder CRM, ERP, marketing en meer. Met AI en geavanceerde analytische mogelijkheden biedt het waardevolle inzichten en gepersonaliseerde ervaringen.

Om Microsoft Dynamics 365 aan TOPdesk te koppelen, volg je de volgende stappen:

  1. Vraag een installatie aan via de knop bovenaan deze pagina
  2. Vertel ons welke gegevens je wilt koppelen
  3. Maak een account voor ons aan in Microsoft Dynamics 365 en TOPdesk
  4. Wij configureren de standaard koppeling voor je of maken een voorstel voor een koppeling op maat

Door Microsoft Dynamics 365 met TOPdesk te koppelen, profiteer je van voordelen zoals:

  • Automatische synchronisatie van je gegevens tussen Microsoft Dynamics 365 en TOPdesk.
  • Bespaar tijd en verminder fouten door handmatige invoer te elimineren.
  • Verbeterde rapportage en inzicht in je bedrijfsprestaties.

Ja, je kunt je bestaande data van Microsoft Dynamics 365 importeren naar TOPdesk. Afhankelijk van hoe jouw software is ingericht kunnen wij dit voor je verzorgen. Neem daarvoor contact met ons op.

De installatiekosten van de koppeling tussen TOPdesk en Microsoft Dynamics 365 zijn op aanvraag. Voor alle mogelijkheden en een configuratie voor jouw bedrijf; neem contact met ons op. Lees hier meer over de prijzen van KoppelHet integraties.

Voor iedere koppeling rekenen we maandelijkse kosten en een eenmalig bedrag. We vinden het belangrijk om de tijd te nemen om ervoor te zorgen dat iedere koppeling 100% past bij jouw organisatie. We rekenen dan ook een eenmalig bedrag zodat wij de inrichting voor onze rekening kunnen nemen. Je hoeft dus ook niets zelf in te richten aan deze koppeling; dat doen wij voor je.

De maandelijkse kosten zijn zodat wij kosteloos updates en onderhoud uit kunnen voeren, je vragen kunnen beantwoorden en je koppeling veilig op ons platform kunnen draaien.

Microsoft Dynamics 365 is een uitgebreid platform dat bedrijfsoplossingen biedt voor diverse sectoren. Door de geïntegreerde applicaties voor CRM (Customer Relationship Management), ERP (Enterprise Resource Planning), marketing, verkoop en service zijn er enorm veel mogelijkheden. Wanneer je gebruik maakt van Microsoft Dynamics dan valt er veel efficiëntie te behalen door Dynamics te koppelen met andere bedrijfsapplicaties. Koppel Dynamics bijvoorbeeld aan je HR, CRM of Webshop systeem en automatiseer je processen nog verder.

Voorbeelden van koppelingen met Microsoft Dynamics 365
Er is veel mogelijk in het koppelen van Microsoft Dynamics. Zo kun je bijvoorbeeld je CRM-systeem koppelen en automatisch klanten, relaties en eventueel facturen synchroniseren naar Dynamics of je webshop systeem koppelen waarbij automatisch bestellingen worden gesynchroniseerd. Wij kunnen jou helpen met de gewenste koppeling voor Dynamics.
Bekijk hieronder enkele voorbeelden van koppelingen met Microsoft Dynamics:

  • Koppel Microsoft Dynamics met Entra ID
  • Koppel Microsoft Dynamics met AFAS
  • Laat een maatwerk koppeling realiseren door KoppelHet

    KoppelHet en Microsoft Dynamics
    Bij KoppelHet maken we gebruik van Microsoft Azure (AIS) voor het ontwikkelen van integraties. Gezien we volledig gespecialiseerd zijn in Microsoft Azure sluit dit perfect aan bij Microsoft Dynamics voor het koppelen van systemen. Met deze combinatie heb je een robuuste integratieoplossing die stabiel en flexibel is voor jou als organisatie.

TOPdesk

TOPdesk is service management software. Of wel helpdesk of servicedesk software. Het wordt gebruikt voor onder meer IT-processen, facilitaire diensten en HR-processen.

Voor wie is TOPdesk?

TOPdesk richt zich met name op organisaties in het midden- en grootbedrijf en non-profitorganisaties zoals zorg, hoger onderwijs en overheid. Typische organisaties die TOPdesk gebruiken zijn onder meer transavia, het Prinses Maxima Centrum en diverse waterschappen.

Waarvoor kun je TOPdesk gebruiken?

Je kunt TOPdesk gebruiken om overzicht te houden in taken (bijvoorbeeld IT-tickets of verhuistaken), kennisbeheer (het aanleggen van een kennisbank met artikelinformatie voor bijvoorbeeld een webshop), selfservice (bijvoorbeeld het aanvragen van een laptop of een reparatieverzoek van een koffieapparaat) en asset management (om overzicht te houden in je assets, bijvoorbeeld laptops, bedrijfskleding, etc.)

Waarmee kun je TOPdesk koppelen?

Via de TOPdesk API kunnen we TOPdesk koppelen met ieder softwarepakket dat je maar wenst. Denk aan je HR-systeem (AFAS, VismaRaet), onderteken software (ValidSign), documentbeheer software (PandaDoc, OneFlow) of BI-software (PowerBI).

TOPdesk is service management software. Of wel helpdesk of servicedesk software. Het wordt gebruikt voor onder meer IT-processen, facilitaire diensten en HR-processen.

Benieuwd naar de mogelijkheden om TOPdesk te koppelen met Microsoft Dynamics 365 ?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, we helpen je graag verder!

Andere koppelingen met Microsoft Dynamics 365

AFAS is een veelgebruikt platform voor ERP, HRM en financiële processen in tal van organisaties. Maar
Mercell biedt een krachtig platform om deze processen te centraliseren en te stroomlijnen, maar de echte
Het integreren van Azure Active Directory met andere systemen en applicaties biedt veel voordelen voor jouw
Simplicate is een CRM- en projectmanagementsoftware die veel wordt gebruikt door zakelijke dienstverleners, zoals accountants, digitale
Voorkom handmatige en dubbele invoer door HubSpot te koppelen met jouw bedrijfsapplicaties. Koppel HubSpot bijvoorbeeld aan
Entra ID (voorheen Azure Active Directory) is een innovatieve oplossing op het gebied van identiteits- en
Nedap Flux is software voor personeelsplanning, urenregistratie en toegangscontrole waarmee je je workforce voorspelbaar maakt. Zo
TOPdesk is service management software. Of wel helpdesk of servicedesk software. Het wordt gebruikt voor onder
PandaDoc is software voor het maken, beheren en ondertekenen van digitale documenten. Het wordt gebruikt voor
Oneflow is een volledige documentbeheer oplossing, het biedt ondersteuning voor het maken van documenten tot het
Employes, een geavanceerde loonadministratie software, biedt een gestroomlijnde ervaring voor salarisberekeningen, belastingaangiften en HR-analyses.

Iets anders koppelen met Microsoft Dynamics 365? Dat kan natuurlijk ook! Neem daarvoor even contact met ons op via: 0342 793 255 of [email protected]

Installatie aanvragen

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en één van onze integratie specialisten helpt je graag verder.

Vul je gegevens verder aan: