TOPdesk koppelen met Visma Circle

Gebruik je TOPdesk en Visma Circle? En ben je het dubbel invoeren van gegevens zat? Wil je foutloos data overzetten van TOPdesk naar Visma Circle, of andersom? Wij helpen jou met het koppelen van systemen om jullie werkprocessen te verbeteren, fouten te voorkomen en handmatig werk te automatiseren.
Onze koppelingen zijn te configureren in het KoppelHet platform; ons eigen gebruiksvriendelijke platform die je helpt bij het instellen, monitoren en beveiligen van je koppelingen met TOPdesk en Visma Circle.

Zullen we TOPdesk en Visma Circle voor jullie koppelen?

Neem contact op om een prijs op te vragen voor de koppeling tussen TOPdesk en Visma Circle.

Tevreden klanten

Onder andere deze tevreden klanten gingen je voor.

Provincie Noord-Brabant KoppelHet

TOPdesk en Visma Circle, gekoppeld door KoppelHet

Het koppelen van systemen raakt verschillende processen en afdelingen. Wanneer je bijvoorbeeld een koppeling maakt tussen TOPdesk en Visma Circle wil je niet alleen verzekerd zijn van een goed werkende koppeling, maar ook een partner die met je meedenkt. Daarom staat er bij KoppelHet altijd een integratie consultant voor je klaar die meedenkt en adviseert voor jouw situatie.  Dankzij onze ervaring bij verschillende organisaties, zowel groot als klein, kunnen we elk systeem koppelen en jouw processen automatiseren.

Je data veilig en versleuteld

Al het data-verkeer tussen jouw systemen is versleuteld en we slaan geen onnodige gegevens op. Bij het implementeren van koppelingen houden we rekening met industrie-standaarden op het gebied van informatiebeveiliging zoals de OWASP Top 10 API security risks.

Inzicht en beheer

In het KoppelHet platform hou je overzicht over lopende integraties, je kunt zelf instellingen en mapping aanpassen.
Mocht je ergens vragen over hebben kun je via het platform in seconden een support-ticket aanmaken zodat we met je mee kunnen kijken.

Frame 6

Standaard processen

We hebben ruime ervaring met allerlei processen binnen het bedrijfsleven. Daardoor hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden maar baseren we je koppelingen op onze bewezen oplossingen.

De mogelijkheden van TOPdesk en Visma Circle

Visma Circle

Visma Circle is een softwareoplossing van Visma dat zich richt op de publieke sector. Ze zijn gespecialiseerd in casemanagement en samenwerkingsoplossingen.

Om Visma Circle aan TOPdesk te koppelen, volg je de volgende stappen:

  1. Vraag een installatie aan via de knop bovenaan deze pagina
  2. Vertel ons welke gegevens je wilt koppelen
  3. Maak een account voor ons aan in Visma Circle en TOPdesk
  4. Wij configureren de standaard koppeling voor je of maken een voorstel voor een koppeling op maat

Door Visma Circle met TOPdesk te koppelen, profiteer je van voordelen zoals:

  • Automatische synchronisatie van je gegevens tussen Visma Circle en TOPdesk.
  • Bespaar tijd en verminder fouten door handmatige invoer te elimineren.
  • Verbeterde rapportage en inzicht in je bedrijfsprestaties.

Ja, je kunt je bestaande data van Visma Circle importeren naar TOPdesk. Afhankelijk van hoe jouw software is ingericht kunnen wij dit voor je verzorgen. Neem daarvoor contact met ons op.

De installatiekosten van de koppeling tussen TOPdesk en Visma Circle zijn op aanvraag. Voor alle mogelijkheden en een configuratie voor jouw bedrijf; neem contact met ons op. Lees hier meer over de prijzen van KoppelHet integraties.

Voor iedere koppeling rekenen we maandelijkse kosten en een eenmalig bedrag. We vinden het belangrijk om de tijd te nemen om ervoor te zorgen dat iedere koppeling 100% past bij jouw organisatie. We rekenen dan ook een eenmalig bedrag zodat wij de inrichting voor onze rekening kunnen nemen. Je hoeft dus ook niets zelf in te richten aan deze koppeling; dat doen wij voor je.

De maandelijkse kosten zijn zodat wij kosteloos updates en onderhoud uit kunnen voeren, je vragen kunnen beantwoorden en je koppeling veilig op ons platform kunnen draaien.

Visma Circle is een softwareoplossing van Visma dat zich richt op de publieke sector. Ze zijn gespecialiseerd in casemanagement en samenwerkingsoplossingen.

Bij overheidsinstanties en dienstverleners zijn er vaak vele zaaktypes die anders werken. Visma Circle helpt je om deze zaaktypes en processen te standaardiseren en in enkele logische stappen succesvol af te handelen.

Djumalytics

Visma Circle heeft diverse slimme oplossingen om informatie in documenten en e-mails te herkennen en te classificeren. Hiermee bespaar je tijd en frustratie voor je medewerkers.

Visma Circle koppelen

Visma Circle heeft diverse mogelijkheden om te koppelen met andere software. Als partner van Visma Circle kunnen wij daar uiteraard in ondersteunen. Onder meer door middel van ons eigen ESB.

TOPdesk

TOPdesk is service management software. Of wel helpdesk of servicedesk software. Het wordt gebruikt voor onder meer IT-processen, facilitaire diensten en HR-processen.

Voor wie is TOPdesk?

TOPdesk richt zich met name op organisaties in het midden- en grootbedrijf en non-profitorganisaties zoals zorg, hoger onderwijs en overheid. Typische organisaties die TOPdesk gebruiken zijn onder meer transavia, het Prinses Maxima Centrum en diverse waterschappen.

Waarvoor kun je TOPdesk gebruiken?

Je kunt TOPdesk gebruiken om overzicht te houden in taken (bijvoorbeeld IT-tickets of verhuistaken), kennisbeheer (het aanleggen van een kennisbank met artikelinformatie voor bijvoorbeeld een webshop), selfservice (bijvoorbeeld het aanvragen van een laptop of een reparatieverzoek van een koffieapparaat) en asset management (om overzicht te houden in je assets, bijvoorbeeld laptops, bedrijfskleding, etc.)

Waarmee kun je TOPdesk koppelen?

Via de TOPdesk API kunnen we TOPdesk koppelen met ieder softwarepakket dat je maar wenst. Denk aan je HR-systeem (AFAS, VismaRaet), onderteken software (ValidSign), documentbeheer software (PandaDoc, OneFlow) of BI-software (PowerBI).

TOPdesk is service management software. Of wel helpdesk of servicedesk software. Het wordt gebruikt voor onder meer IT-processen, facilitaire diensten en HR-processen.

Benieuwd naar de mogelijkheden om TOPdesk te koppelen met Visma Circle ?

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, we helpen je graag verder!

Andere koppelingen met Visma Circle

Visma Raet Youforce is een krachtig platform voor HR- en payroll beheer, maar wanneer je de
AFAS is een veelgebruikt platform voor ERP, HRM en financiële processen in tal van organisaties. Maar
Het integreren van Azure Active Directory met andere systemen en applicaties biedt veel voordelen voor jouw
Entra ID (voorheen Azure Active Directory) is een innovatieve oplossing op het gebied van identiteits- en
TOPdesk is service management software. Of wel helpdesk of servicedesk software. Het wordt gebruikt voor onder
Decos' JOIN Zaak & Document biedt een integrale oplossing voor het opbergen, toegankelijk maken, bewerken en
DocuSign is een oplossing voor het verzenden, beheren en ondertekenen van documenten. Je kunt de documenten
Employes, een geavanceerde loonadministratie software, biedt een gestroomlijnde ervaring voor salarisberekeningen, belastingaangiften en HR-analyses.
Personio is een HR-softwareplatform dat bedrijven helpt hun personeelsbeheer te stroomlijnen. Personio biedt een uitgebreid scala
Tribe CRM is een krachtig Customer Relationship Management (CRM) platform dat bedrijven helpt om effectief en
Active Campaign is een krachtig marketing automation platform waarmee jij jouw bedrijf naar een hoger niveau

Iets anders koppelen met Visma Circle? Dat kan natuurlijk ook! Neem daarvoor even contact met ons op via: 0342 793 255 of [email protected]

Installatie aanvragen

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en één van onze integratie specialisten helpt je graag verder.

Vul je gegevens verder aan: